現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで複言語育児を実践する親たちの事例 / 稲垣みどり著
ゲンショウガクテキ ニホンゴ キョウイク ノ カノウセイ : アイルランド デ フクゲンゴ イクジ オ ジッセン スル オヤ タチ ノ ジレイ
(日本語教育学の新潮流 ; 31)
Publisher | 東京 : ココ出版 |
---|---|
Year | 2022.2 |
Authors | 稲垣, みどり(日本語教育) <イナガキ, ミドリ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
8100:1598 | 111123062H |
|
9784866760544 |
|
|
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Size | ix, 228p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | title page title:Possibility of phenomenological Japanese language education : case study of parents practicing"plurilingual child rearing"in Ireland colophon title:現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで「複言語育児」を実践する親たちの事例 |
Notes | 参考文献: p215-225 |
Subjects | BSH:国語教育 BSH:日本語教育(対外国人) BSH:バイリンガリズム BSH:家庭教育 NDLSH:日本語教育 NDLSH:育児 NDLSH:バイリンガリズム |
Classification | NDC9:810.7 NDC10:810.7 NDLC:KF31 |
Language | Japanese |
ID | 1001213609 |
ISBN | 9784866760544 |
NCID | BC14285348 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:5times