Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで複言語育児を実践する親たちの事例 / 稲垣みどり著
ゲンショウガクテキ ニホンゴ キョウイク ノ カノウセイ : アイルランド デ フクゲンゴ イクジ オ ジッセン スル オヤ タチ ノ ジレイ
(日本語教育学の新潮流 ; 31)

Publisher 東京 : ココ出版
Year 2022.2
Authors 稲垣, みどり(日本語教育) <イナガキ, ミドリ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
8100:1598 111123062H
9784866760544

Hide details.

Material Type Books
Size ix, 228p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Possibility of phenomenological Japanese language education : case study of parents practicing"plurilingual child rearing"in Ireland
colophon title:現象学的日本語教育の可能性 : アイルランドで「複言語育児」を実践する親たちの事例
Notes 参考文献: p215-225
Subjects BSH:国語教育
BSH:日本語教育(対外国人)
BSH:バイリンガリズム
BSH:家庭教育
NDLSH:日本語教育
NDLSH:育児
NDLSH:バイリンガリズム
Classification NDC9:810.7
NDC10:810.7
NDLC:KF31
Language Japanese
ID 1001213609
ISBN 9784866760544
NCID BC14285348 WCLINK

 Similar Items