Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

儲かる顧客のつくり方 / DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー編集部編・訳
モウカル コカク ノ ツクリカタ
(Harvard business review anthology)

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2007.3
Authors Diamondハーバードビジネスレビュー編集部 <Diamond ハーバード ビジネス レビュー ヘンシュウブ>
ダイヤモンド社 <ダイヤモンドシャ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:691 110710158O
9784478000748

Hide details.

Material Type Books
Size xi, 279p ; 21cm
Other titles original title:Building customer loyalty
variant access title:儲かる顧客のつくり方
Subjects BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
Language Japanese
ID 1000155004
ISBN 9784478000748
NCID BA81225168 WCLINK

 Similar Items