Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

デザインマインドカンパニー : 競争優位を創造する戦略的武器 / クリストファー・ロレンツ著 ; 紺野登訳 ; 野中郁次郎監訳
デザイン マインド カンパニー : キョウソウ ユウイ オ ソウゾウ スル センリャクテキ ブキ

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 1990.4
Authors Lorenz, Christopher, 1946-
野中, 郁次郎(1935-) 監訳 <ノナカ, イクジロウ>
紺野, 登(1954ー) 訳 <コンノ, ノボル>

Hide book details.

Chiyoda (Books by Faculty)(ICS)
K5000:54 111002985R
4478500908

Hide details.

Material Type Books
Size 258p ; 22cm
Other titles original title:The design dimension : the new competitive weapon for business
Subjects BSH:デザイン(工業)
BSH:企業
Classification NDC8:501.8
NDC8:675.3
NDC7:675.2
NDC7:757.2
Language Japanese
ID 1000654044
ISBN 4478500908
NCID BN04648952 WCLINK

 Similar Items