Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

「闘争」としてのサービス : 顧客インタラクションの研究 / 山内裕著
「トウソウ」ト シテ ノ サービス : コキャク インタラクション ノ ケンキュウ

Publisher 東京 : 中央経済社
Year 2015.3
Authors 山内, 裕 <ヤマウチ, ユタカ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6730:517 111092195T
9784502137419 2018.2

Hide details.

Material Type Books
Size v, iv, 243p : 挿図 ; 22cm
Other titles variant access title:闘争としてのサービス : 顧客インタラクションの研究
Notes 参考文献: p233-240
Subjects BSH:サービス
NDLSH:サービス
Classification NDC8:673
NDC9:673
Language Japanese
ID 1001153437
ISBN 9784502137419
NCID BB18378625 WCLINK

 Similar Items