消費者行動における感覚と評価メカニズム : 購買意思決定を促す「何となく」の研究 / 石井裕明著
ショウヒシャ コウドウ ニオケル カンカク ト ヒョウカ メカニズム : コウバイ イシ ケッテイ オ ウナガス 「ナントナク」 ノ ケンキュウ
Publisher | 東京 : 千倉書房 |
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Year | 2020.1 |
Authors | 石井, 裕明 <イシイ, ヒロアキ> |
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Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
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6750:1078 | 111094160N |
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9784805112007 |
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Material Type | Books |
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Size | vii, 317p : 挿図 ; 22cm |
Other titles | title page title:Consumer sensory perception and evaluation : the science of "just because" in buying behavior variant access title:消費者行動における感覚と評価メカニズム : 購買意思決定を促す何となくの研究 |
Notes | 参考文献: p285-314 |
Subjects | BSH:消費者 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 NDC10:675 |
Language | Japanese |
ID | 1001162740 |
ISBN | 9784805112007 |
NCID | BB2957572X |
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