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消費者行動における感覚と評価メカニズム : 購買意思決定を促す「何となく」の研究 / 石井裕明著
ショウヒシャ コウドウ ニオケル カンカク ト ヒョウカ メカニズム : コウバイ イシ ケッテイ オ ウナガス 「ナントナク」 ノ ケンキュウ

Publisher 東京 : 千倉書房
Year 2020.1
Authors 石井, 裕明 <イシイ, ヒロアキ>

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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:1078 111094160N
9784805112007

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Material Type Books
Size vii, 317p : 挿図 ; 22cm
Other titles title page title:Consumer sensory perception and evaluation : the science of "just because" in buying behavior
variant access title:消費者行動における感覚と評価メカニズム : 購買意思決定を促す何となくの研究
Notes 参考文献: p285-314
Subjects BSH:消費者
BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
NDC10:675
Language Japanese
ID 1001162740
ISBN 9784805112007
NCID BB2957572X WCLINK

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