消費者の心理をさぐる : 人間の認知から考えるマーケティング / 米田英嗣, 和田裕一編
ショウヒシャ ノ シンリ オ サグル : ニンゲン ノ ニンチ カラ カンガエル マーケティング
(心理学叢書)
Publisher | 東京 : 誠信書房 |
---|---|
Year | 2020.10 |
Authors | 米田, 英嗣 <コメダ, ヒデツグ> 和田, 裕一(1970-) <ワダ, ユウイチ> 日本心理学会 <ニホン シンリ ガッカイ> |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese) |
|
6750:1089 | 111100696P |
|
9784414311242 |
|
|
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:21times