Check details on webcat_plus

このエントリーをはてなブックマークに追加

Output this information

Link on this page

マーケティング原理 : 基礎理論から実践戦略まで / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング著 ; 和田充夫監訳
マーケティング ゲンリ : キソ リロン カラ ジッセン センリャク マデ

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2003.3
Authors *Kotler, Philip, 1931- 著
Armstrong, Gary 著
和田, 充夫(1944-) 監訳 <ワダ, ミツオ>

Hide book details.

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:488 110302941L



Hide details.

Material Type Books
Size xii, 912p ; 25cm
Other titles variant access title:マーケティング原理第9版
original title:Principles of marketing
Notes 原著第9版の翻訳
参考文献: p847-875
Subjects BSH:マーケッティング
Classification NDC9:675
NDC8:675
NDLC:DH411
Language Japanese
ID 0000217639
ISBN 4478502102
NCID BA61629390 WCLINK

 Similar Items