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ジョブ理論 : イノベーションを予測可能にする消費のメカニズム / クレイトン・M・クリステンセン [ほか] 著 ; 依田光江訳
ジョブ リロン : イノベーション オ ヨソク カノウ ニ スル ショウヒ ノ メカニズム

Publisher 東京 : ハーパーコリンズ・ジャパン
Year 2017.8
Authors Christensen, Clayton M.
Hall, Taddy
Dillon, Karen, editor
Duncan, David S.
依田, 光江 <ヨダ, ミツエ>

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Library Main Building 3rd fl. (Books in Japanese)
6750:1024 111073675V
9784596551221

Library Main Building 3rd fl. (in Japanese)(2 Weeks Loan)
6750:1024A 111087847.
9784596551221 2018.8

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Material Type Books
Size 390p ; 20cm
Other titles original title:Competing against luck : the story of innovation and customer choice
Notes 原著 (HarperCollins Pub., c2016) の翻訳
その他の著者: タディ・ホール, カレン・ディロン, デイビット・S・ダンカン
巻末: 索引
Subjects BSH:マーケティング
BSH:技術革新
NDLSH:技術革新
NDLSH:消費者行動
Classification NDLC:DH221
NDC8:675
NDC9:675
NDC10:336.17
Language Japanese
ID 1001108557
ISBN 9784596551221
NCID BB24201722 WCLINK

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